وبسایت “مهندس حرفه ای” با دامنه ی proeng.ir تارنمای رسمی گروه “مهندس حرفه ای” است که به معرفی و نمایش تمامی محصولات تولیدی در کنار اخبار آنها می پردازد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “گروه مهندس حرفه ای” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

– استفاده شما دوستان از محصولات فروشی “مهندس حرفه ای” و دانلود از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. کپی مطلب از این وب سایت غیر قانونی می باشد. (با ذکر منبع بلامانع می باشد)
  2. انتشار عمومی آموزش ها غیر قانونی بوده و مدیریت سایت پیگیری قانونی موارد خلاف را برای خود محفوظ می داند.
  3. آموزش های «مهندس حرفه ای»، صرفا برای اهداف آموزشی طراحی شده اند. مهندس حرفه ای مسئولیتی در استفاده از محتوای آموزش ها در پیاده سازی آزمایشگاهی، صنعتی و ساخت عملی ندارد.
  4. هر آموزش سفارش داده شده، صرفا مختص استفاده دریافت کننده اصلی آن محصول است و فرد دریافت کننده، نباید آن را به هر نحوی منتشر نماید و یا در اختیار دیگران قرار دهد.
  5. هر آموزش فقط روی یک سیستم (کامپیوتر) فعالسازی می شود. (در گوشی همراه فعال نمیشود)
  6. البته برای خرید گروهی و یا تهیه مجدد لیسانس، تخفیف وجود دارد. برای تهیه 1 یا 2 لایسنس اضافه، 20 درصد تخفیف و جهت خرید گروهی (3 به بالا) تماس بگیرید. (باید از همان ایمیل که خرید پیشین محصول را انجام داده اید، درخواست بدید و لینک ها به همان ایمیل ارسال می شوند)
  7. سوء استفاده از امکانات سایت جهت کسب منافع شخصی خلاف قوانین سایت تلقی می‏گردد.
  8. کاربران عزیز خواهشمندیم، قبل از خرید حتما توضیحات مربوط به هر قسمت را کامل مطالعه کنید و بعد از آگاهی کامل اقدام به خرید و دانلود نمایید . مدیریت سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات احتمالی ندارد.
  9. هر آموزش سفارش داده شده، صرفا مختص استفاده دریافت کننده اصلی آن محصول است و فرد دریافت کننده، نباید آن را به هر نحوی منتشر نماید و یا در اختیار دیگران قرار دهد.
  10. کاربران گرامی در صورت بروز هر گونه اشکال در مواقع خرید و دانلود فایلها که ممکن است از طرف اینترنت یا طرف کاربر و مواردی از این باشد موارد بررسی و در صورت صحت پرداخت هزینه لینک موارد خریداری شده از طریق ایمیل برای مشتری ارسال خواهد شد.
  11. خدمات پس از فروش فقط در محدوده امکانات و نصب بوده و شرکت در خصوص مشکلات سخت‌افزاری، سیستم عامل، تغییر سخت افزار، شبکه و دیگر مشکلات سیستم کاربر، هیچ مسئولیتی ندارد. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش به صورت‌های آنلاین، از راه دور و مراجعه حضوری مشمول هزینه برای کاربر خواهد شد.
  12. لینک‌های دانلود پس از خرید محصول به مدت 24 ساعت برای هر آی پی معتبر است.
  13. مدیریت سایت حافظ اطلاعات شخصی کاربران بوده و از انتشار آنها اجتناب خواهد کرد.
  14. از آنجاییکه لینک دانلود تنها به آدرس Email شما ارسال می شود، از صحیح و معتبر بودن آدرس Email خود در اطلاعات کاربری ثبت شده در هنگام خرید، اطمینان حاصل کنید.
  15. نظرات و دیدگاههای ارسالی بعد از بررسی در دید عموم کاربران در سایت قرار داده خواهد شد.

قوانین و مقررات مربوط به فروش نرم افزار

  1. کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.
  2. تمامی نرم افزارهای عرضه شده برای فروش قبل از پرداخت وجه قابل آزمایش توسط کاربران عزیز می‌باشد؛ در نتیجه چنانچه مشتری از نرم‌افزار ما راضی باشد نسبت به خرید دایمی آن اقدام می‌نماید. با توجه به این مورد، کاربران عزیز هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با خرید نرم‌افزار و استرداد وجه نخواهند داشت.
  3. تمامی اطلاعاتی که از کاربران برای ثبت نام و یا خرید محصولات دریافت می‌شود نزد ما محفوظ است و در اختیار هیچی شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت.
  4. جهت نهایی‌کردن سفارش، با انتخاب درگاه‌های امن پرداخت الکترونیکی و با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. بعد از نهایی‌کردن سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک ایمیل اطلاع‌رسانی به آدرس پست الکترونیکی‌تان ارسال می‌کند.
  5. روش دریافت نرم افزار های خریداری شده: فعال‌سازی آنی لینک دانلود، بلافاصله پس از پرداخت وجه. (لینک‌ دانلود پس از خرید نرم افزار به مدت 24 ساعت برای IP خریدار معتبر است)
  6. مهندس حرفه ای متعهد است نرم افزار را برای خریدارانی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و صورتحساب برای آن‌ها صادر شده است را یک مرتبه بر روی یک سیستم عامل نصب و فعال سازی کند (نصب های مجداد شامل هزینه خواهد بود). نصب حداکثر بین دو تا پنج روز کاری پس از پرداخت وجه می‌باشد (روزهای تعطیل محاسبه نخواهد شد). لازم به ذکر است چنانچه سفارشی پس از ساعات اداری ثبت شود در اولین روز کاری بعد پیگیری خواهد شد. ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از 8:30 صبح تا 16:30 بعد از ظهر به استثناء روزهای تعطیل می‌باشد.
  7. خریدار به مدت 3 روز بعد از خرید نرم افزار فرصت دارد درخواست نصب نرم افزار را از راههای تماس با ما اعلام کند، در صورت عدم درخواست در مدت زمان ذکر شده به منزله نصب موفقیت آمیز نرم افزار توسط خریدار تلقی خواهد شد.
  8. خریدار موظف است جهت نصب نرم افزار، به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد تا کارشناسان مهندس حرفه ای از طریق ریموت کنترل نصب نرم افزار را انجام دهند.
  9. خدمات پس از فروش فقط در محدوده امکانات و نصب نرم‌افزار بوده و شرکت در خصوص مشکلات سخت‌افزاری، سیستم عامل، شبکه و دیگر مشکلات سیستم کاربر، هیچ مسئولیتی ندارد. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش به صورت‌های آنلاین، از راه دور و مراجعه حضوری مشمول هزینه برای کاربر خواهد شد.
  10. مهندس حرفه ای اعلام می نماید بازسازی اطلاعات صدمه دیده که به دلیل اشکالات سخت افزاری، بدافزار و باج افزارها و یا عوامل فورس ماژورحادث شده است، در حیطه وظایف مهندس حرفه ای نمی باشد.
  11. خریدار موظف است قبل از سفارش محصول، لیست نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری محصول را از فروشنده دریافت و آنها را با سخت افزار و نرم افزار موجود خود مقایسه کرده و در صورت سازگار بودن اقدام به سفارش نماید و فروشنده مسئولیتی در قبال هر گونه مغایرت مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم با محصول ارائه شده ندارد.
  12. گرفتن فایل پشتیبانی (Backup) از اطلاعات نرم‌افزار الزامی و بر عهده کاربر محترم می‌باشد، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه گروه مهندس حرفه ای نمی‌باشد.
  13. هیچ یک از نرم افزار های فروخته شده توسط وبسایت مهندس حرفه ای، مرجوع نمی‌شوند. لطفا قبل از خرید نسبت به این موضوع اطمینان حاصل نمایید.
  14. در حفظ و نگهداری قفل سخت‌افزاری خود کوشا باشید. در صورت مفقودشدن قفل، تعهد و مسئولیتی متوجه شرکت نمی‌باشد و برای استفاده مجدد می‌بایست هزینه خرید کل بسته نرم‌افزاری را پرداخت نمایید.
  15. فعالسازی برخی از نرم افزار ها یک روزکاری زمان نیاز دارد.
  16. مهندس حرفه ای هیچ گونه مسولیتی در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتر و مسائل ایجاد شده توسط نرم افزار های دیگر را نخواهد داشت.
  17. چنانچه نیاز به نصب مجداد نرم افزار در سیستم قبلی باشد، هزینه نصب دوباره به مبلغ 300 هزار تومان خواهد بود.
  18. برای ارائه کلیه خدمات این تفاهم نامه از جمله نصب حضوری نرم افزار در خارج از محدوده شهر تهران و مشهد علاوه بر هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت و هزینه های مرتبط با خدمات ارائه شده و پذیرایی کارشناسان مهندس حرفه ای، به ازای هرروز کاری مبلغ 2/000/000 تومان بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید. این مبلغ باید پیش از مراجعه کارشناس در وجه مهندس حرفه ای پرداخت گردد.
  19. در صورت وجود خطوط هوایی در شهر مقصد، وسیله ایاب و ذهاب هواپیما در نظر گرفته می شود.
  20. امکان مرجوع نمودن نرم افزار پس از خرید مقدور نمی باشد.

مانا باشید!